اس ام اس چهارشنبه سوری سری دوم
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اس ام اس چهارشنبه سوری سری دوم
نوشته شده در پنج شنبه 31 مرداد 1392
بازدید : 1498
نویسنده : Mohammad

تو کوچه ترقه زدند، پیرزنه دم در وایساده بود هفت جد یارو رو نفرین کرد
دو دقیقه بعد نوه خودش ترقه زد در حد بمب هیدروژنی!
پیرزنه گفت: قربون قد و بالات مادر مواظب باش!!

 

آتش روشن كردم وعهدكردم تا خاموش شدنش دعايت كنم ميدانم به آنچه ميخواهي ميرسي چرا كه من  هربار يك هيزم اضافه ميكنم!
چهارشنبه سوریت مبارک.

 

((((بووووووم))))

*

*

*

*

*

*

سال نو نیست ها !

*

*

*

*

نارنجک تو آتیش ترکید ! امیدوارم غصه هات توی آتیش چهارشنبه سوری بترکه

 

 

زردی در سرخی گم میشود،دلها در آتش سرخ میشود،این چهارشنبه  بهانه ایست تا دلهای آتش گرفته خاکستری شوند.
/روز جشن آتش بر دل سرخی ها مبارک/

 

سوختن غمهايت در آتش 4شنبه سورى آرزوى من است،4شنبه سوريت مبارك

چنين گفت زرتشت:
” كه سوزانيد بدي را درآتش ، تا ز آتش برون آيد نيكي”
پس تو نيز چنين كن.

 

تخ توخ پارت پورت زارت زورت تاراخ توروخ چارشنبه سوری مبارک

بهار را با چهار شنبه سوری
تابستان را با آفتاب سوزانش
پاییز را با رنگهای آتشینش
و زمستان را
با گرما ی دلنشین اجاق ها
میشناسم

بشد «چارشنبه» هم از بامداد / بدان باغ که امروز باشیم شاد
چهارشنبه سوری گرامی باد

بیا در غروب آخرین سه شنبه سال برای گردگیری افکارمان
آتشی بیافروزیم کینه ها را بسوزانیم زردی خاطرات بد را به آتش
و سرخی عشق را از آتش بگیریم آتش نفرت را در وجودمان خاموش کنیم

رســم خیلی خوبیه اگــه خرابش نکنیم / واســه مـن فشفشه یادت نره چارشنبه سوری

انگـــــــاری غلغله ی محشـره چارشنبه سوری / گوشم از بمب و ترقّه کره چارشنبه سوری

واست آتیش روشن کردم که اخر زمستونه / چهار شنبه ی اخر سال قلب من آتیش بارونه
غمهاتو آتیش میزنم سرخی آتیش مال تو / چشم حسودا کور شه از عشق میون من و تو

غضنفر زنگ میزنه به 118 و می پرسه :
امسال چارشنبه سوری چند شنبه میافته ؟!

هنگام پریدن از آتش : غم برو شادی بیا ، محنت برو روزی بیا

آخرین سه شنبه سال خورشیدی را با بر افروختن آتش و پریدن از روی آن به استقبال نوروز می رویم

سرخی تو از من ، زردی من از تو
جشن باستانی چهارشنبه سوری مبارک

گذشتگان ما شب چهارشنبه سورى در آتشى که می افروختند به منظور دفع چشم زخم و حل مشکل خود اسفند (اسپند) و کندر میريختند.

چارشنبه سورى یکی از جشن های ملى و باستانى ايرانيان بر شما مبارک باد .

سلام
چهارشنبه سوری جایی قرار نذاری کار واجب باهات دارم
آحه آتیش کم داریم آتیش پاره

یه وقت نری از رو آتیش بپری
آخه تجربه ثابت کرده اگه خر از رو آتیش بپره ؛ رم میکنه..

 

مواظب باش چهار شنبه سوری برق چشمات رو با آتیش اشتباه نگیرن

چهار شنبه سوری روز ملی مبارزه با آرامش اعصاب بر شما ترقه بازان گرامی مبارک باد.
.
.
ستاد روانی شدگان چهار شنبه اخر سال

دوستت دارم آتیش پاره چهارشنبه سوری مبارک

چهار شنبه سوریه نیا پایین می سوزی
.
.
.
.چیه؟حیف که دلم نیومد .والا این پایین یه کپسولی میترکاندم تا دیگه به حرف کنی!

چهارشنبه سوری هر آتیشی که دیدی به یاد قلب منم باش آخه از دوریت بدجوری آتیش گرفته

در پی اختلاف نظر در مورد اینکه شب چهارشنبه سوری 22 است یا 29. روز 22 اسفند یوم الشک و از 22 تا 29 اسفند هفته ی وحشت اعلام شد..

 

سلام چهارشنبه سوری جایی قرار نذاری کار واجب باهات دارم آخه آتیش کم داریم آتیش پاره

آخرین سخنرانی اوباما: ملتی که در چهارشنبه سوری یکدیگر را با ترقه پاره می کنند اگه انرزی هسته ای بدست بیارن دنیا را پاره می کنند.

چهارشنبه سوري نزديکه.يه وقت نري از رو آتيش بپري.
.
.
آخه تجربه ثابت کرده اگه جيگر بره رو آتيش کباب ميشه

چهار شنبه سوریه نیا پایین می سوزی
.
.
.
چیه؟ توقع داشتی اینجا آتیش باشه بسوزی؟؟

تام کروز ، نیکلاس کیج ، جنیفر لوپز ، رابرت دنیرو ، یانی ، دیووید کاپرفیلد ، آنتونی رابیز ، خود من و بقیه ی ستارگان جهان ازت خواهش میکنیم چهارشنبه سوری مواظب خودت باشی

با یاد سرخی گونه هات..
درخشش چشمات ..
سوزانندگی لبهات..
داغی عشقت
از رو آتیش میپرم
دوستت دارم آتیش پاره چهارشنبه سوری مبارک



:: موضوعات مرتبط: اس ام اس چهارشنبه سوری , ,
:: برچسب‌ها: اس ام اس چهارشنبه سوری ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: